Snorkelen, zwemmen, kayaken - Reisverslag uit Nanuyambalavu Island, Fiji van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Snorkelen, zwemmen, kayaken - Reisverslag uit Nanuyambalavu Island, Fiji van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Snorkelen, zwemmen, kayaken

Blijf op de hoogte en volg Lisa

26 December 2014 | Fiji, Nanuyambalavu Island

En daar zijn de trommels, om 08:00 word er getrommeld, dit is het teken dat het ontbijt klaar is... Het ontbijt is van 08:00 tot 09:00. Weer een heerlijk ontbijt (het eten is hier super). Lekker pannenkoeken, vers fruit, sap.

Daarna snel weer de snorkels aangedaan nu was het namelijk nog hoog water en konden we snorkelen, het was weer prachtig we werden wel gewaarschuwd voor de stroom maar ze hielden ons goed in de gaten. Na een tijdje weer er uit gegaan het werd weer laag water, helaas... Om 10:00 gingen we een activiteit doen, dit was een ring maken van coccus noot. Super leuk om te maken en erg makkelijk.

Daarna met Justiine op het strand gelegen en regelmatig in het water jemig wat was het warm zeg! Later heb ik internet gehaald en zo gezellig kunnen FaceTime met me vriendin Lisanne! Erg gezellig! Leuk weer gesproken te hebben en de rest van de Fam. Te zien.

Om 12:00 heerlijk geluncht, we hadden keuze uit 12 verschillende menu's wat een luxe. Ik had de nacho's, ook dit was weer erg goed. Ook na de lunch zijn we het strand weer opgegaan, later hebben we de kayaken weer gepakt (deze kun je gratis lenen, super) en weer naar het eilandje gegaan om daar te kunnen zwemmen! Heerlijk, daarna een rondje met de kayak, het weer sloeg een beetje om en zijn daarom maar terug gegaan naar het eiland. En ons vermaakt met een boek en kletsen. Justiine is een erg leuke meid en ze lacht om alles, ze heeft een aanstekelijke lach haha. Ook erg leuk dat we de zelfde reis hebben hier.

Na een relaxte middag was het weer tijd om te eten, er was een buffet zo konden we kiezen uit heerlijke dingen.. Ik had een spanisch mate ofz dit is een soort vis, deze was echt super lekker. Na het eten zijn we met de groep weer gezellig naar de bar gegaan, later op de avond zou er namelijk een dansshow komen.

Ik heb genoten van de show, dansen en zingen kunnen ze hier wel! Prachtig om te zien en naar de luisteren.

Liefs
Lisa