Timaru - Reisverslag uit Timaru, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Timaru - Reisverslag uit Timaru, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Timaru

Blijf op de hoogte en volg Lisa

19 December 2014 | Nieuw Zeeland, Timaru

Vanochtend werden we heerlijk wakker de zon scheen, dit moet wel een mooie dag worden.

We hadden besloten de stad in te gaan en even een bieb op te zoeken, zo kon Janneke kaarten versturen en kon ik even me foto's weer uploaden. Gister had ik me zusje gesmst of ze de vervolg boeken (jaja ik ben fanatiek aan het lezen, deel 1 is uit) aan Paul mee kon geven zodat ik verder kon lezen. Dit kon dus ook op me iPad, ideaal. Anne uitgelegd en ja hoor ik kan lezen op me tablet! Yes. Gezellig met Anne nog zitten skypen, daarna met Paul en toen was het tijd om te gaan lunchen. We zijn naar het park gegaan en hebben daar heerlijk gegeten.

De middag gingen de stad verkennen, wat een onwijs leuke stad. Groot, erg groot niet verwacht. We gingen winkel in en winkel uit, heerlijk slenteren door de stad. Ook niet verkeerd!

Rond het avondeten hadden we nog gratis bonnen om uit eten te gaan, en jawel, we gingen naar de burger king! Heerlijk! Ha ha.

Na ons overheerlijke avondmaal zijn we de stad ingelopen, ze hebben hier overal gratis WiFi. Zo heb ik gezellig met me moeder gekletst en later met me broer. Leuk om iedereen zo weer te spreken. Gezellig, daarna zijn we naar de auto gelopen en hebben we de auto weer geparkeerd op het terrein waar we sliepen.

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 26206

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: