Bungy jumpen & raften - Reisverslag uit Hokitika, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Bungy jumpen & raften - Reisverslag uit Hokitika, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Bungy jumpen & raften

Blijf op de hoogte en volg Lisa

30 November 2014 | Nieuw Zeeland, Hokitika

Yeaaahhhh vandaag was het zover! Ik ging raften en bungy jumpen!

We moesten ons voor 10e afmelden, dit kwam goed uit, want om 10:00 werd ik verwacht... Weinig gegeten haha me lichaam was een beetje zenuwachtig...

Oehhhh daar was ik, we begonnen met raften, geweldig dit. Eerst de onwijs charmante pakken maar aan, je voelt je meteen vrouw. Ik zat met nog 3 andere in de boot, en 2 begeleiders. Er werd er een getraind vandaar dat ze met ze 2e waren. Haha wat een geweldig avontuur vond ik dit, het water ging als een hek tekeer. Stiekem was ik wel een beetje bang om om te vallen of van de boot te kukkelen, maar niet gebeurd! Geweldig! We gingen ongeveer 7 a 8 kilometer raften, toen stopten we, waarom??? Als we namelijk door hadden gegaan hadden we op de zee uitgekomen, mm jammer... We werden weer opgehaald door een boot, oké dit was een jet boot. Je kon kiezen uit 4 dingen;
- raften
- quad rijden
- jet boat
- bungy jumpen

Ik had een combi van raften en bungy jumpen, maar de boot zat er dus gratis is. Deze boot ging meer als 90 km/uur. Heel gek, dit vond ik toch spannend, hij ging me veelste dicht langs de kant, geef mij het bootje maar haha iets veiliger.... Uhum. Als hij met ze hard zwaaide moesten we ons goed vasthouden en tegen de stoel aan drukken, ik was dit dus ff vergeten ik zag namelijk niks haha... Hij draaide dan meteen 360 graden met de boot, dit was wel weer geinig haha... We keerde terug naar de kant. Hop eerst de pakken uit (die dag daarvoor was ik namelijk erg verbrand, dus het plakte me iets te strak hi hi).

Ik moest nog een half uurtje wachten en dan zou ik op de brug staan om er vanf te springen, oké waarom ik dit zo graag wou wist ik ook even niet meer... Haha gek!

Oké ik werd erg zenuwachtig... Haha we liepen naar de brug, we waren met 4 mensen, 2 jongens sprongen voor me. De een nam een afstand en de ander deed vanaf de kant springen, mmm hij was erg zenuwachtig hij durfde niet... Och hede en nu moet ik dacht ik? Haha...

Grote babbels, de man zei 'je hebt overal wel een antwoord op, hier hou ik van'. Haha jaja dat geouwe hoer maakte me alleen maar zenuwachtiger ik wou springen. Ik had besloten om ook uit stand te springen, zag dat met een aanloop niet zo zitten haha. Oké daar ging ik.... Gillen dat ik deed, Hanmer springs wist dat ik van de brug ging.

Haha maar wat een ongelofelijke kick was dit zeg! Echt geweldig! Ik was zo ongelofelijk blij dat ik dit gedaan had! Zou het zo weer doen alleen dan hoger (nu was het 35 m).

Daarna gingen we ff naar de I-site, Janneke wou een loop boeken en daarna hebben we ff gegeten, ik gierde van de honger haha.

Daarna gingen we naar Hokitiki, dit was ongeveer 3,5 u rijden. Mijn dag kon niet meer stuk dus vond alles prima ha ha. We hadden een mooie rit, af en toe wat regen...

Eenmaal aangekomen hebben we verschillende campings gezocht, we hadden uiteindelijk een mooie camping, niet te duur en alles zat erbij! Ideaal! Camping ; shining star, in Hokitiki.

Daarna hebben we lekker makkelijk gegeten en wat gehangen...

Het was een top dag!!

Liefs
Lisa

  • 30 November 2014 - 23:56

    Nida :

    Wauw wat een lef Lisa:)! Top hoor. Geweldig dat je dit hebt gedaan, super stoer en erg trots op je. Wat verleg je je grenzen en wat een avonturen. Jaloers ........ Hahahah ........ Geniet maar na van zo een top dag:)! Liefs xxxxx uit Amerongen

  • 01 December 2014 - 08:02

    Marleen:

    brrrrrrrr, ik doe het je niet na Lies, maar wel gaaf dat je het hebt gedaan. Ik kan mij ook voorstellen dat je daar staat en denkt........bekijk het maar. Heerlijk wakker worden met bijna elke (voor ons) ochtend zo'n leuk verslag. X Marleen

  • 01 December 2014 - 21:34

    Madelon:

    stoer wijffie ben je toch! Leuk hoor, je reisverslagen! groetjes madelon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hokitika

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 26231

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: