Culturelen bezigheden - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Culturelen bezigheden - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Culturelen bezigheden

Blijf op de hoogte en volg Lisa

22 November 2014 | Nieuw Zeeland, Wellington

Wat een nacht wat aan nacht, echt vreselijk geslapen, 5u sliep ik maar al snel weer wakker want er kwam nog een kamer genoot binnen! Ik was echt kapot om 09:00 toen me wekker ging... Maar ik ben er uit gegaan, ik had 1 dag in Wellington en dit wou ik wel gebruiken! Dus hoppa eruit, aankleden en geprobeerd me ontbijt naar binnen te werken... Dit was erg moeilijk ha ha.

Gister had ik met de Indische jongen een super gesprek gehad, hij vertelde dat hij vandaag ze vriend de stad wou laten zien, hij woonde hier namelijk, hij heette Bhjpi. Pittige naam. Afijn hij vroeg of er mee gingen.

Vanochtend contact met hem gehad, wij zouden eerst richting de bieb, ik wou nog wat dingen boeken en wat dingen uitzoeken voor op het zuid eiland, jaja morgen is het zover dan zit het noord eiland er op en met volle vaart richting het zuid eiland. Ben erg benieuwd, maar wat heb ik er zin in! Ik zit hier nu 2 weken, zo voelt het totaal niet, ik heb al zoveel gezien, beleefd en meegemaakt, stiekem denk ik ook dat ik zelf al aan het groeien ben, qua breedte misschien ook ha ha maar ook qua ontwikkeling. Wat leer ik veel in dit mooie land, met erg leuke mensen!

Oké terug naar de dag, we zijn dus de stad ingegaan... Het weer was helaas niet heel lekker, we zouden contact houden met de Indische jongen om te kijken waar hun heen gingen, we zouden eigenlijk een wandeling gaan maken zodat we over een groot deel van Wellington konden kijken, het weer gooide roet in het eten, helaas, misschien vanavond?

Oké dachten we, dan maar wat cultuur snuiven haha, bizar eerlijk gezegd zijn museums nou niet mijn ding. Er waren hier 2 museums en gratis, we kregen de tip dat het museum of wellington city & Sea het mooiste moest zijn. Aangezien we daar al aardig in de buurt waren zijn we daar naar toe gelopen, oké dit was leuk, maar boeiend? Toen zijn we naar het andere museum geweest genaamd; Te papa museum, deze was gigantisch groot! Oké deze vond ik nog wel interessant, hier kregen we te zien wat voor beesten er allemaal leefden hier, daar was ik meer in verdiept.

We gingen weer terug naar ons hostel, zo was de dag toch aardig gevuld en nog cultureel ook, kijk dat kan ik ook weer afstrepen hier in nieuw Zeeland haha. Daarna lekker wat gegeten en met een groepje in de bar gehangen, muziek aan, en wat gepoold zelfs dit begin ik een beetje te snappen ha. Later kwam er een groep jongens binnen, ze waren bezig met een vrijgezellen feest, gezellig groep!

Het was een leuke en culturele dag!

Liefs
Lisa

  • 23 November 2014 - 09:57

    Matthy:

    Hè Liesje....wat dacht op Texel zijn ze aan het Strunen laat ik ook maar op Struun gaan.
    Doe je goed...beetje cultuur opsnuiven kan geen kwaad.
    Liefs van ons xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 26239

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: