Relax dag - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Relax dag - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Relax dag

Blijf op de hoogte en volg Lisa

15 November 2014 | Nieuw Zeeland, Whitianga

Nieuwe dag is aan gebroken, helaas helaas weer veel wind en niet zo veel zon. Afijn niks te klagen, verbranden doe ik toch wel ha ha. Ik was om 08:00 wakker, klaar wakker, slapen werd lastig. Ik ben er daarom uitgegaan heerlijk ontbeten en wat rond gehangen bij het hostel. Bij het ontbijten had ik een tafel vol Duitsers, gezellig hoor maar een woord Engels doen ze niet. Hier baalde ik van, gelukkig kwam er een Nederlandse jongen bij me zitten en nog een Duits meisje ze waren samen op pad. Het Duitse meisje vertelde dat ze het raar vond dat zo weinig mensen Engels praten als andere erbij zitten. Ik snapte der wel, ik zat aan tafel en voelde me echt z'n buiten beentje, afijn ik ken ze verder niet maar leuk was anders. De andere meiden met wie ik meereisde gingen de middag de stad in, dit duurde me allemaal veel te lang. Ik ben daarom in de ochtend de stad in gegaan en heb even bij de bibliotheek gezeten, rustig mensen ik ben niet gaan lezen, hier had ik goeie WiFi en gratis! Nederlanders houden van gratis haha.

Ik heb wat dingen opgezocht en alvast wat dingen geboekt zodat ik dit niet met het internet in het hostel hoefde te doen, deze is erg traag en erg snel op (per dag krijg je 100mb gratis). Lijkt veel maar is ook weinig ha.

Alles is geboekt tot woensdag wat een heerlijk idee. Daarna ben ik naar het hostel gegaan want na 13:30 kon ik me kleren wassen (dit was wel nodig). Lekker burgerlijk, kleren in de was even wat gegeten en weer wat rond gehangen bij het hostel. Het was erg rustig, iedereen was op pad denk ik zomaar.

Met ons hostel hebben we prachtig uitzicht we zitten namelijk aan het water, ik ben smiddags daar een rondje gaan lopen, (eerlijk gezegd had ik me dag niet echt, ach ja dat heeft vast iedereen wel) ik vond het heerlijk om even alleen te zijn en me kop te luchten!

Daarna weer terug naar het hostel, inmiddels waren de andere meiden er weer en hebben we gezellig gegeten.

Na het eten kwam het Franse meisje vragen of ik mee naar naar de stad ging er was namelijk een rugby wedstrijd, afijn rugby geen idee, maar de kroeg heb ik wel verstand van. Het was tenslotte zaterdag dus Lets go.

Het was bere gezellig, na een tijdje kwamen er nog 3 mensen van het hostel, een Duits meisje, Franse jongen en Nederlandse jongen! Erg gezellig groepje, we hebben gelachen! Vandaar dat me verslag nu pas komt haha... Dit maakt me dag zeker weer goed!!

Liefs
Lisa

  • 15 November 2014 - 23:36

    Nida :

    Ha lieverd, inderdaad we hebben allemaal wel eens een off day maar goed je slaat je er dan toch weer doorheen en de dag eindigt dan toch weer goed met lekker stappen en kletsen met mensen die wel willen spreken in elkaars taal. Heerlijk om je ervaringen te lezen. Het is niet regenachtig en kouder. Dus blijf genieten. Zijn weer benieuwd naar je volgende ervaringen. XXX van ons

  • 16 November 2014 - 19:45

    Joyce:

    Hahaha wat weer een heerlijke humor in je verslag. Tussen de humor door lees ik je dipje! Vind je echt super stoer Lisa!!!! En heerlijk zo'n afronding van de dag , hihi verstand van kroegen ;) liefx

  • 16 November 2014 - 20:30

    Matthy:

    Gelukkig Lisa is er altijd ergens een kroeg in de buurt waar je je thuis voelt....en tenslotte was het zaterdag dus wat een geluk aan het eind van een off day.
    Zo komt alles toch weer goed. xxxxxxxxxxx

  • 20 Februari 2015 - 16:58

    Koert:

    Heey lieve schat ben je de dagen aan het aftellen ik mis je heel erg maar ja we spreken echt snel af

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Whitianga

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 26210

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: